torsdag 3. november 2011

Trening

Etter og ha vært borte fra trening i vel 3 uker så føltes det godt å vere med på zumba i dag. Fra og trene nesten hver dag til og ikkje hatt noe energi til å komme meg opp på treningsstenteret s¨var det igrunn ubeskriveleg godt å kjenne svetten renne fra pannen og kjenne eg vart sliten. Håper eg klarer og fortsette treningen. Kjenne tablettkuren tar fra meg ein del krefter, men nå tenker eg som så at det skader ikkje om eg ikkje trener fullt så hardt som eg gjorde før, men at det blir litt.
Ellers har eg tenkt ein del på dette med å starte opp igjen med IVF forsøk. Synes igrunn eg har vært veldig flink til å ha klart å lagt det til side desse siste 6 mnd. Vi bestemte oss i april etter 4. misslykka forsøket at nå skulle vi ta ein pause og la kroppen min få hente seg inn igjen og igrunn berre kose oss i sommer. Tenkte nett med det samme at det kom eg ikkje til å klare, for eg har så utruleg sterkt ønske om å prøve og bli gravid så fort som muligt. Men nå er sommeren over og eg kjenner at det faktisk HAR vært godt og hatt ein hormonfri kropp. Nå er eg og verkeleg klar for nye forsøk, men klarer og tenke at det skjer når det skjer og eg skal IKKJE stresse med det.
Resten av kvelden skal eg bare bruke til å slappe av :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar