lørdag 12. november 2011

Lørdag

Ja da ha roen senket seg i heimen. Yngstemann er lagt, mellomstemann har besøk og eldstemann har besøk og er opptatt med dataen og gubben er på vei hjem fra jobb. Mor har fyrt i ovnen, sett seg godt til rette i sofaen med pleddet og noe godt i glaset da er lørdagskvelden perfekt :)
I dag har eg og yngstemann vært på kino å sett Ola Froskesnapper, en morsom film for både små og store, men eg fikk problemer med å forstå hva som ble sagt i filmen siden eg er munnavleser og dette var en "tegnefilm" og ikke tekstet. Men så lenge guttungen koset seg så var det det viktigeste for meg.
Vi fikk oss nå en veldig god latter på vei hjem. Da eg satte meg i bilen etter kinoen og handleturen på Rimi kjente eg at det var noe som ikke stemte bak på rumpa mi. Kjente bak på buksa og der var der ei kjempe digert rift i buksa. Den gjekk fra belteområdet og ned langs baklommen, altsåned heile rompa mi. Jaja hvor lenge eg gjekk med dette riftet skal no gudene vite, men tenkte som så at det er vel litt slik "in" med hullete bukkser ;)
Har og i dag sendt mail til en healer. Utrulig kva mann gjør når mann liksom føler at ingenting skal vere uprøvd. Les i Hjemmet her om dagen at healerhugo har gjort underverk for flere damer som har strevet med å bli gravide. Eg tenker at siden eg har klart å bli gravid på eigenhand 4 ganger i løpet av 14 år så er det igrunn ikke noe som taler for at det ikke vi skal det til igjen. Ingen leger har enda klart og finne årsaken til hvorfor eg ikke blir så lett gravid. Og i 2003 opplevde eg noe veldig merkeligt. Eg satt i stuen min og bladde kanaler, og der stoppet eg opp på eit program der det var en slags form for healing. Han hadde hatt veldig stor sukkse med et liknende program noen år før. Han ba alle som hadde en eller anna form for plage legge den ene handa si på den plassen og den andre handa på tv-skjerm....eg lo vel egentlig litt av det, men tenkte hva hadde eg å tape. Utrulig men sant så vart eg gravid den mnd, da hadde eg strevet i 5 år og hadde 4 misslykka IVF bak meg. Etter denne hendelsen så vart eg litt betenkt, var dette bare tilfeldigheter eller er det noe mer mellom himmel og gjord en vi veit..... Eg mistet også dette fosteret, men gav jo meg allikevel håp om at kanskje, kanskje en dag skulle eg oppleve mirakelet igjen om å bere fram eit barn til.
Så nå er mailen sendt og eg er veldig spent på svaret.
Da er gubben komt i hus så da får vi nyte resten av lørdagskvelden i hverandres selskap <3
PS! Viss det er en snill leser her inne som veit og kan lære ei lite datakyndig dame hvordan en skal lage avsnitt ??? Eg får til å lage avsnitt når eg skriv og forhåndsviser det, men når eg poster det så er avsnittene borte og alt er klemt sammen......frustrerende....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar