lørdag 19. november 2011

Lørdag :D

I dag stod eg opp kl 0930 før å så gå på zumba. Det var en god morgentrim, 1 time med zumba etterfølgt av 30min intervall.
Ellers skal dagen tilbringes på sofaen med strikket, er ungefri og gubben jobber natt så da sover han halve dagen i dag.
I går tok eg helgevasken så huset dufter reint og kleshaugen på badet har minsket drastisk etter at eg vasket 4 klesmaskiner i går.
Hadde meg nokre dager i byen denne uken og det var bare så herlige. Tok ekspressbåten på onsdagsdagen og var da i byen kl 1140. Fant hotellet og fikk levert kofferten og nett sagt hei til gubben som var på kurs. Gjekk så å handlet masse julegaver og skal si eg var effektiv, trur eg handet bortimot 15 gaver og vart nesten ferdig med adventskalenderen til minsten :)
Eg og gubben unnet oss en bedre middag ute den kvelden. Planen var at me skulle på steak house, men der var det stengt til og med til onsdagen, så da vart Egon. Fantastisk god mat og mette vart me. Etterpå traff vi på gjengen gubben var på kurs ilag med så da vart det en liten stopp på pubben, men vi var i seng til 2330...var i grunn litt slitne begge to.
Dagen etter vart det meir handling, pluss at eg unnet meg en halve time i solarium. Var hjemme til kl 19 og rakk akkurat og vere med på zumbaen og yogaen :)
Oppsummering av uka er at den har vært super fin og i kveld skal eg avslutte kvelden med kino alene....og filmen eg skal se er Twilight Breaking Dawn - Part 1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar