tirsdag 15. november 2011

Bytur :D

Da er kofferten nesten ferdigpakka og eg er klar til ei natt i byen :D Min kjære reiste av gårde i dagtidl eg og tanken var at eg og skulle dra da, men siden eldstemann holder på med konfirmasjonsforberedelser så vart det til at eg ikke drar før morgen tidlig. Min kjære er i byen på kurs og skal være der til torsdag. Eg fant ut at hvorfor ikke vere med han slik at eg kan handle unna noen julepresanger og ikke minst å tilbringe ei natt på hotell. Sambo ordnet det og at eg fikk gratis bilett på ekspressbåten så da er det bare å komme seg av gårde i morgen.
I dag har eg vært veldig flink med trening. 1 time zumba og 20min intervall. Alltid like godt etterpå og eg lover herved at dette SKAL det bli mere av i fremtiden. Har allerede meldt meg på zumba og yoga på torsdag. I morgen skal det springes fra butikk til butikk og eg skal nyte et godt middagsmåltid i lag med min kjære.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar