tirsdag 1. november 2011

Tirsdag

Da var helgen over og vel så det.
Har dei to siste nettene vært med gubben på jobb. Han har jobbet ekstra med å hente aviser. da drar vi hjemme fra i 18 tiden og er fremme ved trykkeriet i 22 tiden og drar fra trykkeriet i rundt kl 24 og er hjemme om morningen kl 05. Kjenner det skal blir ubeskriveleg godt og legge seg til normal tid i kveld. Trur det har vært litt kjekt for mannnen at eg har holdt han med selskap, sjølv om det er veldig vanskelegt for meg å høyre noe av det han sier når blien bråker og det er mørkt og eg ikkje kan lese på munnen hans. I følge han så spiller det ikkje noe rolle for det er uansett koslegt og ha noen med en å vere heilt åleine.
Har og i dag vert i foreldresamtale i bhg. og der var det bare masse koselege ord om gutten vår. han har utviklet seg masse desse siste mnd. Vi var litt skeptisk i starten av bhg året på grunn av at han nå er eldstemann og han nå er åleine gutt på sin allder. Alle dei andre guttene han skal gå i klasse til går i den andre bhg. Dette ser ut til at det går kjempe fint og at han har funne seg godt tilrett med jentene han skal gå i klassen med.
I kveld skal det bare daffes i lag med eldstemann. Minsten er denne uken hos sin far. Har planer om å få sjå oppigjen nokre serier eg ikkje har fått med meg i helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar