søndag 6. november 2011

Daffe dag

Søndag....fyr i peisen, film og små godt og barnefri det er søndag det :D
Helgen har igrunn foregått i stillhet. Vi har bare kosa oss. Var ein tur ute på resturang å spiste middag i går og avslutta dagen med eit koselegt besøk hos naboene.
Har foresten fått brev om rehablingteringsplss, men vart litt skuffet over hvor dei vil plassere meg. Eg søkte meg til Landaasen fordi der er det spesielt tilrette lagt for oss med tinitus og nedsatt hørsel. Kan ikkje sjå at det er noe form for slikt på Haugeland senteret. har og snakket med ei som har vært der som sa at plasse var kjempefint og at det dekkes hennes behov....vi har helt forskjellige lidelser. Nei det skal bli og ta ein telefon i morgen og høre.
Sendte og på fredag brev til Rikshospitalet der eg bad om at dei revurderte tiden som eg skal bli innkalla til samtale og håper no at eg kanskje kan få denne CI opprasjonen før oktober neste år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar