mandag 21. november 2011

Det kom brev i dag :)

Jepp i dag låg det brev fra Riksen i postkassen og spenningen var å ta og føle på.
I brevet stod det at dei hadde motatt brev fra meg den 4.11.11 og at eg fremdeles stod oppført med at eg skulle få medisinsk hjelp innen 17.09.12, men at eg mest trolig kjem til å få innkallelse før den tiden....de hadde og notert at eg kunne komme på kort varsel, så da kryser eg fingeren for at eg får samtale med Riksen i løpet av våren.
Gubben har også tatt noen telefoner for meg i dag. Han ringte først Haugeland Rehablingteringsenter, der vi fikk fortalt at eg ikke kunne på rehabilitering i mai på grunn av min sønns konfirmasjon. Dette vart notert og i og med at damen i andre enden ikke hadde føre seg boken sin så kunne hun ikke si om det vart plass til meg i januar, men at det var heilt sikkert plass i oktober....men det er joooo lenge til.
Andre telefonen var til KK på Haukeland. Vi er veldig spente på om vi får forsamtale om eventuelle IVF forsøk der. Eg og gubben har snakket en del om dette i helgen og vi fant ut at vi kanskje skulle prøve å jobbe masse ekstra og skrape sammen til et nytt privat forsøk. Dette med tanke på at eg innbiller meg at Haukeland kanskje ikke slipper meg til så fort hos dem. Men etter telefonsamtalen dag vart eg litt mer optimist med tanke på forsøk på KK. Damen der mente vi mest sannsynlig fikk komme til samtale der i mars. Er nå 4 mnd til det nå, men eg innbiller meg at det kommer til å gå fort. Gubben stakkar tykte det var lenge til, og det forstår eg når barneønsket er så utrulig sterkt.
Ellers måtte eg av gårde og bestille meg de til ny legetime. Eg hadde time forrige uke, men surre hue som eg er klarde å glemme den timen....og eg som skulle ta leverprøve, på grunn av kuren eg går på nå. Ny time fikk eg ikke før 1.12, så da bare venter eg til da....slår to fluer i en smekk da for eg må ha ny sjukemelding og den dagen, for den går ut 4.12.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar