fredag 2. september 2011

Veiledningstrener

I går gjekk dagen i et. Måtte opp med minsten kl 8 for og gjøre han klar til fotografering i barnehagen. Fant ut at han kunne få fri resten av dag etter fotograferingen. Vi skulle i bursdagsselskap til niesen til gubben.
I selskapet var vi og så heldig at vi fikk med oss ein full bossekk med arveklær til minsten og du kan tru han vart glad. Sønnen dems er 2 år eldre en minsten min. Og i sekken var det alt fra 2 par forballsko, adidas sko og puma sko. Mangen vintredresse, skogstad jakker, 30 gensere, 9 bukser 13 t.shorter og mange shortser......så nå har vi klær for ei stund.
Eg var og oppe på treningssenteret ein tur i går kveld og fikk møte ein treningveileder. Dette var utruleg inressant. Han sette opp ein plan for treningen min utfra mitt mål. Så nå er der kondisjonstrening og styrketrening.
Det vart berre med den treningen i går, ikkje så masse som eg hadde teinkt til, men skal prøve og ta det igjen i dag.
Vart og litt utskeileser med mat siden vi var i selskap.
I dag var eg så heldig at eg fikk legge med nedpå litt igjen etter at eg hadde levert minsten i bhg. Så eg var litt forfjamset da eg vaknet kl 13.
I kveld er planen og ut å spise ein bedre midda med mi gode barndomsvennine og det skal bli utruleg koselegt.
Fikk foresten godkjenningsbrevet fra nav i dag....heilt utruleg, ha venta på det i snart 5 mnd. Sende søknad om godkjenning av eit kurs for ci-opperete i mai og nå vart det godkjent.
Fikk og utbetalt alle reisepengane eg ha lagt ut, og det var gode penger nå som vi skal til syden.
Berre 3 dager igjen til vi setter snuten sørover :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar