onsdag 21. september 2011

I går vart det gjort ein del huslege ting. Eg vaksa huset, vaska klær og vaska campingvogna. No er det like før avreise Gol. Skal berre bli så godt og få litt kjærestetid.
Vart og litt trening
20min interval
35min rask gange
10min styrke
Maten i går
Frukost: halvt grovt polarbrød m/ 1egg og manjones
lunsj: fruktskål
Middag: samme som frukost
Ser jo det at eg spriser for lite, men eg klarer ikkje å trykke i meg meir mat når eg er mett.
Fikk og posen fra gulltorget i går, så nå er det meste av gullet vårt sammlet og skal sendest i dag. Håper vi får igjen ein plass i mellom 6 og 7000kr.
I dag gubben ringe på hunde pensjonatet og få plass til hunden der til helgen. Og i forbindelse med dette så må eg skaffe ny helsebok til hunden. Den forrige vart pluttseleg borte. Vi har hatt nokre som har passet på den i sommer og misstenker at den kanskje ligg igjen hos noen av dem, men aner ikkje. Hunden skal og få den årlege vaksinen sin.
Ellers skal dagen gå i ordne vogna til morgen, kanskje eg tar meg tid til litt soling og ikkje minst skal eg i bhg og spise middag med minsten i dag....det er noko eg gledar meg masse til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar