lørdag 3. september 2011

Regn

I dag har det vært ordentleg inne vær. Regn, regn og atter regn, ikkje at det gjer meg så masse i og me at no er det berre nokre få dager så drar vi tre eldste i familien til Mallorca ei veke. Eldste sønnen min glede seg så masse at han ikkje veit kva fot han skal stå på. Dette er hans første tur til syden.
Ellers har eg vasket litt klær og eg har vært og handlet strikkegarn, må ha litt hobbysyssler når eg sitter og soler meg.
Gubben har tatt på seg aviskjøyring i natt og morgennatt, men i morgennatt så skal eg og vere med han...så da blir det ikkje fullt så slitsomt for han. Alltids godt med litt ekstra peng, for dette er berre ein liten bi jobb han har.
Fikk nå brev fra nav i går om at eg nå er innkalla til 6mnd samtale. Dette møte skal nå bli litt intresangt. Er spent på om nav kommer til og forslå å hjelpe sjefen min økonomisk slik at eg kan fortsette og jobben samtididgt som ho leiger inn ei vikar som kan gjøre tingene som eg ikkje kan no.
Nei no skal det bli taco på meg og ungene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar