onsdag 21. september 2011

Snik veiet meg

Igår vart masse trening og det føltes godt på kroppen.
20min interval
60min step/styrke
Var og med min kjære for å hente ved i går morgens, og enda opp med å bære 40 sekker utav bilen hans men han sov. Han hadde vært på natt stakkar og var kjempe trøtt...så eg bestemt meg for å overaska han til han stod opp.
Ellers var vi i går og bestilt oss ringer....to kjempeflotte ringer. Det vart gult gull, klassiske ringe 4mm bredt og vi bestemte oss for å gravere navnene våre utpå ringene :) Trur det blir kjempe fint.
Spisingen i går vart litt labert, kjenner at etter at eg begynte å spise desse grove skivene så blir eg veldig mett, og mett lenge.
Så i går vart det : Halvt polarbrød med manjones og skinke, biff med hvitløkssmør og sopp til.
Drakk ein boks med coca cola siro og litt bacongull til kvelds.
Har snikveiet eg i dag og har siden fredag gått ned 1 kg og er kjempe fornøygd med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar