tirsdag 27. september 2011

Kjærlighets tur

Ja da var helgi over og ny veke står for tur.
Kan skrive under på at det var ein knakende flott helg. Vart mykje kjæreste tid....vi berre gjekk og sullet både fredag og lørdag. Var på plumbo konsert på fredag som var berre heilt heilt fantastisk bra. Ikkje fullt so bra konserten med staut lørdagen, men eg og gubben kosa oss i kvarandres selskap lell.
Var no og godt og komme heim og få ting på stell igjen etter mykje farting i det siste.
Er no og ein del reising som står på tur, skal til Drammen 5.10, som eg no ser er berre 1,5 veke til...og kjem heim den 7.10. 9.10 reise me til Ål igjen og blir der ei uke.
Ringene våre er også hentet og vi vart berre så fornøygde. Kjempe stiligt med navnene våre utpå ringene. Er berre så utruleg stolt og kry over at eg nå kan vise at eg høyrer til verdens flotteste og beste mann :D
Så var det vekt, trening og mat. Det gjekk litt over styr nå på turen, noko eg egentleg hadde reknet med. Itilegg fikk eg mensen i går som gjorde at eg gjekk opp ein kg.
Så i går vart det full skjerpings.
Frukost: polarbrød med egg og majones
Lunsj: blomkål og dipp
Middag: biff og krydder smør
Trening: 25min jogging
10min styrke
Og i dag hadde gått ned igjen 1 kg så det var verdt strevet i går :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar