mandag 19. september 2011

Trening

Gjekk på den dumme vekta i dag og såg at ferien har vært hard på meg. Ikkje at eg egentleg hadde forventa så mykje anna, for eg har levd godt og lite trening (les ingen). Så no etter nesten 2mnd, med god mat så skal det byttes ut med sunn mat og masse trening.
Hadde i utgangspunktet tenkt å leve på lavkarbo, men trur det blir i ein slags light versjon.
Liker litt for godt frukt og dette er noko som eg ser på som sundt. Tenker og at i og med at eg trener ein del så er det nok heller bra at kroppen får i seg litt karbo.
Så i dag har eg spist 1 fruktskål (eple,banan,kiwi og druer), kyllingfile i sweet & sour, og eit halvt grovt polarbrød med egg og laksesalat :)
Har og trimmet på formiddag
20min Interval
20min rask gange
20min interval
På ettermiddag prøver eg meg på
20min interval
20min rask gange
Minsten skal og starte på fotballtrening i kveld noko han gledar seg masse til.....og det skal bli rart for mor og begynne å gå på fotballturneringer igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar