søndag 18. september 2011

Ringer

Er igrunn ikkje så masse å skrive for tiden. Nyter det å vere nyforlovet, bruker litt tid på å finne dei rette ringene. Har bestemt for å ikkje ha for dyre ringer, men samstundes litt spesielle. Vi har og bestemt oss for at når vi skal gifte oss så skal forlovelseringene smeltes om.
Får veldig mange spørsmål når brylløpet skal stå....vanskelegt og svare på men håper at om 2 år så er vi mann og kone :D
Ellers har eg fått brev fra nav om at sjukepengene mine fikk eg behalde under sydenopphalde. Overaska meg litt at dei ikkje prøvde og t dei bort, men her er det nå snakk om ei veldig snill og god saksbehandler så eg dette var kjempe bra.
I dag har vi vært i kyrkja i gudstjeneste. Eldstemann er konfirmant og i dag var det presentasjon av alle konfirmantane. Litt stolt mor som satt og såg sin eldste sønn få bibelen. Føler ikkje det var så mange år sidan eg stod der oppe sjølv. Tiden går fort, alt for fort.
I dag blir det nok ein ordentleg daffe dag. Skal prøve og kave meg opp på treningsenteret, men det tenkte eg i går og men vart bare utsatt :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar