mandag 19. desember 2011

Snart jul

No går dagene mye i å bli ferdig til jul. Det skal vaskes, ryddest, handle gaver og pakke inn gaver. Nå har eg vel så og si alle gavene i boks mangel mannen sin, men vet hva eg skal kjøpe. Dette blir gave fra ungene, vi har bestemt oss for å ikkje kjøpe noe til hverandre siden vi sparer penger til nytt forsøk.
Fikk telefon fra legen eg var hos på ferdag og henvisningen min til gynekologen på sentralsjukehuset var nå sendt.
Har og fått mail fra hausken om at dei ønsker oss hjerteleg velkommne til nye forsøk hos dem og at dei har tru på at vi skal få det til til slutt. Siden eggene eg har på dei siste 4 forsøkene har vært bra så såg dei ingen grunn til at vi ikkje skulle få det til.
Lørdagen var vi på julebord med jobben min, og det var veldig kjekt. Koselegt å få vere med kolegaene mine som eg nå ikke ser så ofte siden eg har vært sjukemeldeldt i over 6mnd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar