torsdag 8. desember 2011

Julehandel

Ja da var det nesten gått ei uke til fra siden sist eg var her inne og eg kan vel ikke noe annet en å si at desse ukene går skrekkelig fort.
Denne uke har bestått i å handle julegaver, ordne resten av julekalenderen til minsten og bursdagsselskap.
Synes eg begynner å se enden på julegavene. Har vel igrunn igjen de nærmeste som også er dei vanskligeste. Eldstemann har sendt meg en hel haug av linker av ting han ønsker seg, og kravstor er vel bare et mildt ord....var vel nesten ikke en presang under 1000kr. Men når det er sagt så er han kommet til konfirmantallder og da snakker vi om merke klær o.s.v. Det vart nå til slutt bestilt en av tingene han ønsket seg så da får vi håpe den gutten blir fornøygd. Ellers måtte eg nå minne han på at mest trulig kommer skianlegget her hjemme opne til helgen og da skal han ha 22ookr til skikortet....og dette er sjølvsagt ein liten strek i rekningen vår nå som alle julepakkene skal handles inn.
Minsten er vel den som har vært til størst hodebry i år. Han har jo det meste han trenger. Leker leker han veldig lite med så det er igrunn bare tull å kjøpe. Han har alt av både sykkel og ski. Faren lurde på om han skulle kjøpe slalomutstyr til han, men han fikk nytt utstyr for 2 år siden og det vart brukt eit par ganger..... Vi har ein liten mann som er litt for perfeksjonist, får han det ikke til med en gang så kan det være det samme med alt.
Nei vi tenkte nå på ipod touch til han. Han ELSKER å spille på våres iphone og da må da dette vere midt i blinken for han. Dessuten har han bursdag første uka på nyåret så da har vi nok eit problem :P
I morgen skal vi på FEST :) Blir vel egentleg ein ordentleg fjortisfest vil eg tru. Dama til bror min fyllte 25 år i går og skal feire det i morgen med mange "ungdommer. Eg for midt vedkommende trur eg skal ta det noe lunde roligt i og med at medesinen min har satt sine spor nå, så mat har vi ikke smakt på 14 dager :P
Ellers har eg denne mnd prøvd å finne eggløsningen min med test strimmlende eg vant. Dette har vist seg og ikke bli så veldig enkelt. Startet testingen på cd12 og da var streken kjempe svak og det var den på cd 13 men på cd 14 vart den sterk og eg var sikker på at det nå var eggløsning. Puppene mine vart også kjempe ømme slik de pleier. Så skjer det cd 15,16 og 17 er også strekene sterke, men tror kanskje at dei ikkje er fullt så sterk som cd14..... etter cd 17 har eg sluttet å teste. Nå sitter eg her da å lurer på om eg i det hele tatt har hatt eggløsning. Puppene mine somalltid er mega ømme fra eggløsning til IKM er forsvunnet. Kva skjer med kroppen min???? Jaja det ordner seg vel det og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar