tirsdag 18. oktober 2011

Ny Sofa

Jepp i går dro eg og gubben sta og henta den nye sofaen. Hadde vel igrunn ombestemt meg, men turde ikkje å krangle med møbelringen så vi fant ut at vi skulle prøve og ha den. Grunnen til at eg ombestemte meg er fordi dette er stoff sofa, vi har vært vant til skinn og siden vi har langhåret hund ser eg at det kanskje kan bli ein utfordring.
Da sofaen var opsatt og eg la eit pledd i enden av den, hoppet hunden fin opp på pledde og la seg. Vi hadde berre eit par episoder der hunden hoppet opp i sofaen, men det var bare og ha den ned på gulvet igjen og si nei så la den seg på pledde igjen.
Ellers fikk eg laget istand tv rommet til ungene. Vi har eit soverom bak stuen som bare ha blitt brukt som rote rom. Der har vi nå hatt inn skinnsofaen og ein tv. Playstation 3 er kommet inn der og vi har ringt viasat og bestilt ein tuner til slik at ungene kan sitte der inne og sjå sine favoritt kanaler. Mangler bord der, men det borde som vi har i stuen nå er altfor langt så vi skal kjøpe nytt slik at da får tv rommet det vi har nå.
I dag er eg noe spent på formen til gubben. Da han la seg i går var han ordentleg slapp, så eg håper han har kommet seg. Skal på det lokale senteret og møte lille søstra mi i dag, ho har bestilt seg hals av meg som eg skal strikke, og i dag skal ho velge seg ut farge på den

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar