lørdag 29. oktober 2011

Helg :)

Du verden for eit styr....hadde skrevet det lange innlegget men så klarer eg å slette det :P snakker vi om nybegynner...
Torsdagen var eg som sagt på damenes aften på Bohus. Aften begynte kl20 og varte til 23. Vi fikk servert mozell og wraps som var fantastisk godt. Blomster finn var der og holdt eit foredrag om livet sitt noe som fikk oss alle til å dra på smilebande og ein go latter. Mannen kunne ivertfall snakke for eg har allder hørt ein mann si så mange ord på ein time som han gjorde. Skrivetolkene min gjorde ein kjempe jobb, men stakkars dem, dei skreiv og skreiv og hadde store problem med å holde følge med han. Etter foredraget så var det tid for shopping. Vi fikk 20% avslag på heile butikken. Kan tru eg var glad da for at nav hadde tilbakebetalt meg reisepengene eg la ut i sommer...så da var eg 5000kr rikere på kontoen. Men til mannens store overaskelse så kom eg heim med bare 4 kubbelys og ein wallstick som var svimlende sum av 127kr.
Så til kveldens tabbe....eg og ungene skulle ha taco til kvelds, dette er yngsteguttens favoritt mat, sjølv han bare skal ha leffse og salat. Eg lagde tacoen og sette meg ned og tok ein munnfull av leffsa....det vart fort erstattet med masse drikke, for tacoen smakte slettes ikkje slik den pleier. Sprang ut i bosset og fann krydderposen som viste seg at det stod HOT på. Eg er liker ikkje sterk mat og eldstegutte toler ikkje det. Så da måtte han kaste sin leffse mens eg tvinget i meg resten av min. Mannen var da så heldig at det vart rikeleg med mat på han. Han har foresten jobbet ekstra på ferjejobben sin så han kom ikkje heim før i kveld og da hadde snille han tatt med seg 3 ferjebguetter og 4 sveler <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar