torsdag 20. oktober 2011

Dag 2 på kuren

Like kjedelegt kvar gang gubben drar på jobb, sjølv om eg veit at han kjem heim i måro. han var litt skral når han reiste så eg håper jo at han kanskje dukke oppigjen i løpet av kvelden....
Ja i dag er eg på dag 2 på tablett kuren og merker ikkje noe til den enda. I går kveld unnet eg og gubben oss ein hamburger, eg tenker som så at det kan vere leinge til neste gang eg får nyte ein burger.
Ellrs dreiv eg og gubben på å finne ut kor skattepengene hans har tatt vegen. Fikk brev i august men har ikkje sett ei krone. Var så sikker på at denne mnd altså i går skulle dei komme på kontoen, men den gang ei. Tilslutt i går så kjende eg at eg fikk litt nerver om at vi kanskje hadde lese feil på brevet og at det var restskatt han hadde fått. Eg leita fram igjen alle pappirene og heldigvis hadde vi lese rett...han skulle få igjen, men hvor er pengene.... Jo etter litt lesing til på det brevet oppdaget eg at det tilfeldigt sto pengene som var til gode vart utbetalt på kontonr.........
og det kontonr var fremment for meg. Så da viste det seg at skattepengene vart utbetalt i august men på eit kontonr han hadde avsluttet for 1 år siden, men som nå viser seg at det ikkje har vært avsluttet alikevell.....
I dag kom tuneren til tv rommet så i morgen skal gubben montere dette opp og ungene kan fryde seg over at dei nå kan sjå barnekanalene uten å diskutere med oss vaksne ;)
Skal og bruke dagen i dag på å finne frem pappirene eg har hatt på alle IVF forsøkene våre og lage ei liste over når eg har vært gravid og kor mange ganger eg har mistet o.s.v.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar