onsdag 19. oktober 2011

Legen

Ja i dag var dagen kommet til eit besøk hos legen. Timen skulle ha vært på måndag, men fikk brev om at den måtte flyttes. Så idag kl. 9 troppet eg opp hos legen.
Eg og legen min har ein fantastisk flott tone ilag....han er ein utruleg bra lytter og vi samarbeider veldig godt med tanke på mine problem. Så i dag vart det resept det og få bukt på tåneglsoppen min, og det kan no bli intresangt. Sist eg gjekk på den mistet eg smaksansen min og tok av meg 7-8 kg. Da holdt eg berre ut i 8 veker og egentleg skal den vare i 12 veker. Har ein plan om å holde ut 12 veker denne gangen. Så har eg blitt henvist til Førde angående at eg sliter med å holde på urinen når eg trener og er i hoppe bevegelser. Dette kom etter at yngstemann ble født. Litt lite flink med knipe øvelser den gangen noko som har resultert i problemer i dag. Men nå skal det ordnes :D Skulle og få han til å skrive henvisning til Ladaasen, men det fikk vi ikkje tid til så eg skal tilbake til han på fredag. Fredagen skal gubben vere med og for da blir det sendt henvisning til Haukeland angående IVF forsøk der. Ikkje at det er aktuelt nå som eg venter på CI opprasjon, men siden det er vente tid på Haukeland så vil eg at alt av pappir skal vere i orden slik at når opprasjonen er ferdig så er det bare for oss og ta kontakt med IVF klinikken. Merker jo og at alderen min tikker og går og tenker at til eldre eg blir desto mindre sjanse er det for meg å bli gravid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar