søndag 16. oktober 2011

Lenge siden

Hmmmm det var vel dette eg fryktet, var litt vel ivrig istarten med bloggingen også gjekk eg vel lei. Skal prøve og skrive litt offtere, men ikkje så ofte at eg går lei. Er heller ikkje så mye som skjer i livet mitt.
Men nå er det som sagt så har det skjedd ein del siden eg blogget sist.
5-7 okt var eg på kurs i Lier. Kurset gjekk ut på å lære om CI. Eg fikk lov og være med fordi eg forhåpentlegvis skal oppereres og få ein bedre hørsel. Denne opprasjonen er ikkje så stor, men det vil få store konsenkvenser hvis det går galt. På kurset fikk eg møte mange som har tatt denne opprasjonen og eg fikk masse informasjom som eg skal ta med meg når eg skal på Riksen.
Fikk også anledning til å shoppe litt, er ikkje så ofte denne damen er i byen ;) Det vart ein genser, thigts og topp på meg, skjorte til min kjære, bukse t eldstemann og skinnjakke til yngstemann.
Den 9.okt reiste me på nytt kurs og da var eg så heldig at eg fikk med meg heile familen. Det vil si eldstemann vart igjen hos sin far for han skulle på LAN og var me då arrangerte det. Så eg fant ut at det ikkje vart noko kjekt verken for oss eller han om eg skulle tvinge han med meg.
Dette kurset er for å lære tegnspråk.Vi er der ei uke. Minsten går i bhg der og vi vaksne går på skulen. Nå tenker du kanskje at hvorfor tegnspråk når eg skal opperer CI??? Jo det er fordi CI er berre eit verktøy for at eg skal kunne høyre litt bedre, men noe normal hørsel vil eg allder få. Eg må og kunne kommunisere dei gangene eg må ta av meg CI`en.
Kurset på Ål er utruleg bra. Vi lærer masse. Dette var vår andre uke her. Eg har fått innvilget 7 kurs uker tilsammen. Ål arrangerer dette i skoleferier.
Første uken lærte vi om uker, dager, år og dette vart forlite til at vi kunne bruke det her hjemme. Denne gangen lærte vi litt mer om det å sette isammen setninger, så nå føler vi at vi kan bruke litt mer tegn her hjemme.
Så har eg vært på 6 mnd møte med nav, legen og sjefen min. Dette møte skulle vare i ca. 1 t. Legen min var veldig klar i sin sak om at så lenge eg har så dårleg ordforståelse og eg plager slik med øyresus så skal eg ikkje ut igjen i jobb. Sjefen min var også klar på at ho ikkje ville ha meg i jobb igjen. Har ei fantastisk flink saksbehandler som gav meg utruleg masse ros for kor mye eg står på og jobber for og ta til med mest mulig innformasjon om opprasjonen eg forhåpentlegvis får. Og ikkje minst at eg bruker sjukemeldingstiden min veldig effektiv med å reise på kurs.
Ellers skal eg til legen på onsdag. Håper eg får tablettkur for sopp som eg har fått på neglene på tærnen. Sist eg gjekk på denne kuren så tok eg av meg 8-9kg så det er lov og håpe det skjer denne gangen også ;) Ellers vil eg at han skal søke med til rehablinsenteret på Landåsen utenfor Gjøvik trur eg det er. Det har dei eit tilbud om å gjøre noe med øyresusen....det vil si jobbe med pusten og snakke med kiropraktorer om dette med øvelser som gjør at erin ikkje er så stiv i kroppen. Dette kan utgjøre at øyresusen blir så sterk.
Da har eg fått skrevet av meg litt og skal prøve og vere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar