torsdag 27. oktober 2011

Damenes aften

Ei uke er gått og litt har det nå hendt.
Først til kuren eg går på, det går overaskende bra. Har litt dårleg matlyst og blir til tider kjempe kvalm, men det er leveleg med.
Fredagen ver vi til legen, mannen og meg. Vi skreiv ut søknaden til Landaasen og fikk sendt den.
Og vi fylte ut søknad om IVF til Haukeland. Vi vart enig om at eg skal ta nok ein blodprøve på dag 2 i syklusen min. Mensen min kom nøyaktig på dag 28 som var på søndag, så på tirsdag tok eg blodprøven og bestilte meg ny time til legen på neste onsdag....da sender vi søknaden.
Eg og mannen har snakket litt om når vi skal sattse på eit nytt forsøk og vi hadde i bunn og grunn tenkt at vi skulle vente til etter eventulet CI opprasjonen. Men så tenker eg at hvis eg nå ikkje kommer til hos Riksen før sept. okt neste år og Haukeland kanskje bestemmer seg for at eg kan få oppstart med eit forsøk i jan. så rekker eg å gå gravid og få babyen før eg skal på riksen.
Håper igrunn på det siste akuratt nå. For det er tungt og gå å vente på noe som betyr så utruleg masse for oss.
På søndag kjørte mannen avisbil så da vart eg med han ein tur. Vi reiste heimette ifra kl 18 og var hjemme kl 0430 den natta. Koseleg tur, e greit at eg kan holde mannen med selskap nå han jobber så pass mye for at vi skal ha det bra.
Denne uken har eg og yngstemann her hos meg og da går dagene i eit. I dag skal han vere hos sin far, det var eit ønske som han hadde i går. I kveld skal eg og dame til eksen min på damenes aften og det skal bli kjempe kjekt. Har bestilt meg skrivetolk slik at eg er sikker på at eg får med meg det meste som blir sagt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar