mandag 9. januar 2012

Det snør og det snør

Ja det laver bokstaveleg ned. Jo da det er kjekt med snø, men allvorligt talt det får da vere måte på hvor mye snøe en ønsker seg. Det værste er vel at det begynner å regne i mårra og dat har vi sørpe og det blir glatt.
Sambo har vært s¨å snill at han har tatt seg fri på onsdag slik at han skal kjøre meg opp til rehab. er ikke blant de tøffeste på glatta. Skal jo å bli kjempe kos å ha han med seg opp dit, kjenner det blir tøfft og vere borte fra han så lenge. I morgen ha eg tatt minsten ut av barnehagen, vi har bestemt oss for å bare ha en ordentleg kose dag før eg skal dra. Vi har planlagt at vi skal bygge lego og drikke kakkao :)
Eldstemann har også vært uheldig å ødlagt slalomskien sin. var på sporten i dag for å høre hvor mye det kostet å repparere skien og 1000kr skulle de ha. De måtte bytte hele bindingen siden han hadde så gammel binding. Så nå har har vi bestemt oss for at guttungen skal heller få seg nye ski....sjølv om lommeboka ikke tilater det etter jul:P
Har og vært å handlet garn i dag, så nå håper eg på at i løpet av desse 3 ukene på rehab. så skal det bli en fin genser til minsten....og kanskje eg klarer å nesten å bli ferdig med dåpskjolen eg er begynt på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar