mandag 2. januar 2012

2012

Ja da var jula forbi og vi ha trådd i i det nye året :)
Har hatt ei veldig fin julefeiring. Julaften vart feira hos min mor og stefar, sammen med min bror og famililen. Eg og sambo skulle egentleg være der åleine, men siden det var sorg i familen til min eks så vart det til at minsten feiret jul isammen med oss....og kan ikkje sei eg protesterte på det. Han vart også sammen med oss nokre dagar lenge i romjulen slik at faren og resten av familien fikk hentet seg litt innigjen. Det vart begravelse på babyen torsdagen og det fikk minsten være med på.
Ellers har eg fått strikke oppdrag, ei dame på fb spurde meg om eg ville strikke hentesett til babyen hennes. Hun har termien nå den 05.01, så eg har brukt mye av romjulen på å strikke. Er ferdig med jakken og buksen og har igjen luen og sokkene.
Fikk også en gledeleg nyhet i julen og det er at eg skal bli tante igjen. Eg har bare 1 tante barn, så det at eg skal bli tante igjen er berre kjempe kjekt :) Har og fått spørsmål om eg vil vere med på UL i slutten av januar og det ser eg på som ei ære og det vil eg sjølvsagt. Er også litt spesielt siden de vet at vi strever slik med å bli gravide, men alikevell er så opne og på en måte tar hensyn til den sårbare situasjonen vi er i.
Ellers styrer eg på med bursdags selskapet til minsten. Vi skal ha voksn selskap på torsdag og barne selskap på lørdag. Føler egentleg at det er litt ork nå som det nett ha vært jul og det er bare 1,5 uke til eg skal på rehabliteringen, men selskap må han jo ha :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar