fredag 6. januar 2012

Bursdagsfeiring

Ja da ha minsten blitt 6 år. Og kan ikkje begripe hvor tiden blir av. Tenk til høsten blir han skolegutt og eg har ikkje barnehagebarn lenger. 14 år har eg følt barn i barnehage, så litt vemodigt er det at nå er den tiden forbi. Håper da sjølvsagt på at eg får muligheten i fremtiden til å følge nok et barn i barnehagen, men det vil nå bare tiden vise.
Vi hadde i går voksnselskap med bare dei nærmeste, alltid like koselegt å sammle familien. I morgen skal vi ha barneselskap med 20 unger. Heldigvis så holder klassen til eldstemann å sammle/tjene penger til dei skal til Polen til Høsten så da har 4 jenter tatt på seg å holde selskapet til minsten på sfo`en på skulen. De ville 75kr pr barn og da står de for å bake, lage mat og ordne godteposer...og de leker med barna. Utruleg flott engasjemang :D
Minsten har og valgt at han skal ha utkledningsparty så da har vi bedt alle ungene om å komme utkledd så det kan bli moro.
Ellers har søsteren min bursdag neste fredag, men skal feire det i morgenkveld Hun blir da 16 år. Siden eg drar på rehab. på onsdag og bror min drar på jobb søndag så var det greit å ta det i morgen. Så da har mamma bedt oss på hjemmelaget pizza og tru meg ingentin smaker så fantastisk godt som mors pizza.
Vart nå på tirsdag ferdig med hentesettet eg har strikket på. Fikk levert det i går og det var i går ho hadde termien, så eg klarde det akuratt. Fikk 500kr for det, så nå vokkser pengebørsen til neste ivf forsøket.
Vi håper og tror at vi skal klare å skrape sammen nok penger slik at vi kan få et forsøk i mars. Snakket med banken på mandag og heldigvis så skal vi nå bare betale rentene på huset i nokre mnd. siden eg nå går over på arbeidsavklaringspenger og får bare 66% av inntekta mi. Siden eg nå hadde bare 70% stilling som eg i utgangspunkte syntes var litt lite så blir det veldig skralt med bare 66% av dette.
I kveld skal vi ta med oss barna og dra på besøk til min eks mann med familie. Siden nå eldstemann skal stå konnfirmant til våren trenger det en del forbredelser. Siden og nå ikke komme hjem før 1. feb så følte vi at det var greit å komme igang med litt bestilling av diverse ting. Dette er å greit at vi gjør sammen synes eg. Vi har bestilt lokal, og eg har vært og fått oppsettet på koldtborde vi kan bestille. Timen hos frisøren er ordnet og skulle ha bestilt innbydelsekortene, men blir litt vanskeligt nå vi ikke vet klokke slettet. Sambo fant faktisk et kjempe bra program på dataen sin der eg kan lage innbydelse kort selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar