tirsdag 17. januar 2012

Dagene går.

Ja da har eg vært her i ei uke. Og eg er overasket hvor fort tiden går. Er vel litt slik når ein er i godt selskap. Men det skal siset at hjemlengsel etter mann og barn er enorm. det går greit så lenge eg prøver å tenke på noe annet.
Vi har dannet en fin liten gjeng her som er en fantastisk gjeng. Vi har det utrulig morsomt sammen, så latteren sitter veldig løst når vi er sammlet. det fine med det er også at når en av oss er litt nedfor, kan vere smerter eller savn etter familien så har vi blitt veldig flinke til å trøste hverandre og finne på ting som gjør at det går litt lettere.
Eg snakket med minsten på telefonen i går og da kjende eg at savnet var enormt.skaulle gjitt masse for å fått en ordentleg god bjørneklem av han. Eldstemann og sambo kjem en tur på besøk til meg på søndag og det gleder eg meg masse til. Søsteren min kommer også, og vi har tenkt å bade i badelandet her.
Ellers går dagene i å trimme og spise mat...det føles ivertfall ut som vi ikke gjør noe annet en å spiser. Det er 4 måltider, pluss at vi har fruktmåltid inne i desse 4. Vi har ikke før reist oss fra bodre før vi skal spise igjen. I staren kranglet magen min litt med dette, uvant å gå fra 2 måltider til nesten 5, men tror appselutt at de er bare bra å innføre mange små måltider istedenfort 2 store og da blir gående å småspise på snop resten av dagen. Etter at eg har kommet hit har eg ikke smakt brus, og har kun unnet meg 2 striper med kvikklunsj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar