søndag 28. august 2011

Tanker

Søndag i dag og vi er i søndagsmodus. Måtte alikevell opp kl 8.30 for eldstemann skulle på fotballdømming. Kan ikkje sei eg missunner han i det i dag slikt eit vær som det er :P
I går vart det litt trening og det kjennes på låra. Vi hadde besøk av han som er kåret til norges beste PT og han er sjølvsagt frå min heimplass. Det var utruleg lærerikt, men angrer litt på at eg tok det så langt ut som eg gjorde, for i dag er låra mine så stive at eg må nok droppe treningen i dag. Eg fikk og bestilt meg veiledningstime på treingsstenteret, så på torsdag skal vi snakke om hva min mål er og lage eit treningsprogram. Målet mitt no er å komme i trivselsvekt og kanskje bygge litt muskler (til gubbens store fustrasjon ;) )
Ellers har humøret vært litt labert i det siste, men som nå er på veg oppigjen.Sliter litt med at eg må akseptere at kroppen min ikkje heile tiden er samarbeidsvillig. Sliter med å bli gravid, pluss at eg har veldig nedsatt hørsel som gjør kvardagen min til tider litt tøff. Dette har jo sjølvsagt gått litt utover min kjære. Hadde vel igrunn ikkje trodd at det var så merkbart for eg prøver jo ikkje og la deg gå utover familien, men i går måtte han no nevne at han følte at eg hadde vært litt fjern i det siste. Det såret meg jo at han følte det slik, for det siste eg ønskr er å såre han på noko slags helst måte. Min kjære er og veldig følsom av seg og, og eg har inntrykk av at han tenker det værste med ein gang han føler at alt ikkje er som det skal.
Fikk nå pratet litt med han i går og nå håper han føler seg tryggere og som sagt så går ting lettere for meg og.
Hjelper på at vi nå skal til syden om ei veke og berre kose oss og ta vare på kvarandre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar