søndag 21. august 2011

Første dag

Da vil eg prøve og blogge om det som skjer i livet mitt.
Kort fortalt om meg så er eg ei dame i beste allder, har ein fantstisk samboer, 2 flotte sønner som eg har fra tidlegere forhold...også må eg ikkje glemme hunden vår.
Tror ikkje eg skal ta opp så mykje av det som har hent i fortiden, for det vil eg tru vil komme etter kvart som eg skriv.
Starter med blanke ark.
I dag har eg hatt selskap. Har nettopp fylt dag og siden vi var bortreist på dagen min vart den feiret i dag. Eg ville prøve og bake 2 kaker marengskaen som eg kaller den og ei eplekake. Startet dagen med å lage marengsbunenn og tok så fatt på eplekaken. Da eplekaken var verdig, ropte eg på gubben og fikk han til og sjekke om kaken var ferdig....noe han meinte den var.
Fikk så laget vaffelrøren og slappet litt av til gjestene skulle komme. 1 time før dei kom skulle vi løfte eplekaken over på fat og fant da ut at kaken var helt deigete på midten...den var altså ikkje ferdig alikevell.....i min store fortvilelse trodde eg nå at det vart berre ei kake i selskapet. Min kjære prøvde og skjere opp kaka og vi fant ut at det var bare på midten den var øydelagt så vi skar ut stykker på kanten og fikk da ca. 10 kakestk. da vi var ferdig med dette så skulle vispe krem til marengkaken....og til min store skrekk såg eg da at gubben hadde handlet matfløyte istedenfor krem fløyte...tror gubben var rimeleg fortvilet akuratt da han og. Heldigvis hadde bensinstasjonen her krem fløyte, så da vart det både eplekake og marengskake på gjestene våre.
Så no sitter eg her åleine....minsten er hos sin far, gubben på natt og mellomste har lagt seg. Igrunn litt godt og berre nyte stillheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar