tirsdag 23. august 2011

I dag har eg vært til frisøren og det skal sies at det gjorde seg. Hadde fleire cm ettervekst så det vart striping, hadde ein liten plan om å stusse luggen men frisøren min meinte at det trengde eg ikkje....så da høyrde eg på henne.
Ellers startet dag med ein tur til legen med minsten. Han ha vært uheldig og pådratt seg øyebetennelse og har slitt med det i neste ei veke. Fikk salve som han skal ta 2 gonger for dagen...og tøff som han var så gjekk første dryppingen veldig flott. Blei ei brus og ei vaffelkake på kafen som premie ;)
Har og vært i bursdag til min bror og det var kjempe koselegt som vanleg. Heile min nærmeste slekt og min svigerinnes slekt var sammlet.
Min kjære jobber siste nattevakta si i natt og i morgen starter han på ei veke dagskift...liker det lite :( Ser han så lite da, jobber fra 9 til 21 og kommer hjem og legger seg. Ser fram til ei vele i Mallorca som skjer om nøyaktig 14 dager :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar