mandag 22. august 2011

3-0

Har hatt egenetleg ein lat dag. Har tilbragt halve dagen på sofaen ilag med gubben som har vært på natt. Hadde meg ein tur til Nav med ein reiserekning og for å høyre hvor reisepengene fra turen eg hadde i juni vart av. Eg reiser ein del på kurs i forbindelse med hørselen min. Nav er ikkje så kjent for å vere blant dei kjappeste. Fikk igrunn ikkje svar på når eg kan forvente noko utbetaling fra juni reise.
Angående kursene eg er på så var eg på kurs for tilpasningskurs for CI-oppererte. Eg håper ein dag på at eg får den muligheten. Står på venteliste på riksen. Imellom tiden så har heile familien bestemt oss for å lære tegnspråk på døvesenteret på Ål. Dette kurset startet vi på i forrige uke og det skal vere tilsammen 7 uker med kurs. Dette er veldig spennende. Neste kurs er 9 -14. oktober.
Ellers har eg vært på min sønns kamp i dag og det var eit stolt lag som vant 3-0 :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar